Mombaby123 Kızlar kızım 7 aylık hamilelikte yüzümde lekeler kaldı geçer dedim hormonlarla alakalıdır diye düşündüm ama geçmedi… Benim gibi olanlar varsa ne yaptılar yüzüm çok kötü görünüyo rahatsız olmaya başladım artık 😥