Aselinannesi0655 Kızlar tek gögüsle emziriyordum ama çok agladı aç diye yaralı gögsümü de verdim 3 aylık doymuyor mu acaba atak haftasındayız 8den sonra çok hızursuz oluyo 1 saat uyuyup kalktı napsam
merve0128 Aselinannesi0655 kucağına alıp sakinleştirsen konuşsan biraz saçını okşasan rahatlayıp tekrar uyuyabiliyorlar benim kızımda huzursuzlanıp ağlayıp uyandıysa işe yarıyor
Cgdmltr93 Aselinannesi0655 3 aylık bi bebek 150 CC yiyebilir sanmıyorum tek göğüsten 150 CC süt geleceğini..
squirtle Aselinannesi0655 canm bnde öyle bi dönem yaşadım ve oğlum açlıktan uyumuyomuş sağdığın sütlerin varsa bi onları ver istersen
Aselinannesi0655 merve0128 valla neler yapıyoruö bi bilsen dğn gece 4 de uyandı 6 da zor uyudu saç kurutma makinasını açtık o saatte. Hiç böyle yapmazdı. Eşimde aç mı acaba diyor hepten kendimi yetersiz hissediyorum
merve0128 Aselinannesi0655 göğüsünüzü sağın bakın bi ne kadar süt geliyor diye içiniz rahatlar hep eğer az geliyorsa en azından mama takviyesi yaparsınız. Birde kızım uyandığında böyle hiç ışık açmıyorum karanlıkta konuşup sakinleştiriyorum yoksa uykusu açılıyor hiç uyumuyor deneme yanılma yöntemiylede olsa öğrendim
Aselinannesi0655 squirtle verdim hepsi bitti ya hep memede durayım istiyor bir iki çekip kafasını geri atıp çıkarıyor memeyi agızdan
Cgdmltr93 Aselinannesi0655 mama verin uyuyorsa huzursuzluğu geçiyorsa açtır.. tek meme yetmez sanmıyorum
squirtle Aselinannesi0655 benmde öyleydi mama yiyince doydu oğlum ama her bebek farklıdır bu benm tecrübem..
Aselinannesi0655 Cgdmltr93 sağdığım sütü de içmiyor. Uykusu var ama uykuya geçişte çok zorlanıyor . Zor bela uyudu
Aselinannesi0655 Mom0982 ya ben o şeye çok inanmıyorum 4 gündür bu şekildeyiz. 3 aydır da elleri hep yumruk ellerini hiç açmıyor açlıkla yumrugun alakası olduğunu sanmıyorum
Mom0982 Aselinannesi0655 Tabi inanmayabilrsiniz ben gözlemlerimden yola çıkarak sordum.Tek memeyle emiyorsa doymayabilir,mama takviyesi yapıp gözlem yapmanızı tavsiye ederim.Uykusu düzeliyorsa muhtemelen açlıktan uyumuyordur bebeğiniz
Aselinannesi0655 Mom0982 gögsümün acısa da verdim memeyi biraz emdi geri bıraktı uykusu var belli ama ben acaba aç mı diye düşünmeden edemedim. Normalde aç olsa gece bile ağlar cok ama aglaması da yok açlık aglaması yani puff bilmiyorum
Betulbuglem3 Aselinannesi0655 elektirik süpürge sesini aç sakinleşir iyi gelir uykuya daha çabuk dalıyorlar ve baya uzun uyuyorlar .