DilekZeynepSu52 Merhaba kızlar . 1 aylık bebeğim çok gazlı yediklerime dikkat etmeme rağmen gazdan çok çekiyoruz . Nurse Harveys, samplex, metsil üçünü de kullandım faydasını görmedim. Kullanıp memnun kaldığınız gaz damlası öneriniz var mı 😞
Ozlemtgrlll DilekZeynepSu52 nurse harvey şurubu cok iyi geldi sende dene istersen birde maflor damla kullandım faydasını gordum cok ağlardı oğlum saatlercee
Evae DilekZeynepSu52 bibak bi-bac D3 kullanıyorum çok faydasını gördüm hem d vitamini hem probiyotik içeriyor
Kucucugumdogam DilekZeynepSu52 nurse harveys damla ve biogai damla ikisini beraber kullandım rahatlatıyor aynı zamanda kiraz çekirdeği yastığı da çok işe yaradı bizde
Kucucugumdogam DilekZeynepSu52 sıkma canını düzeliyor bende gaz yapıcak birşey yemiyordum ama bebeğim gaz sancısından kızarıp ağlıyordu şuan 3 aylığız ve pırt pırt rahatla çıkarıyor 😂
Nanashi Zinco kullanıyoruz memnunuz ama içinde şeker var içime sinmiyor ama ikinmasından iyidir sanırım
Yasemin38 DilekZeynepSu52 anasonlu bitki çayı içebilirsiniz. Çörek otu kaynatıp içebilirsiniz. Biogaia damla kullanabilirsiniz bebeğinize.
maestro DilekZeynepSu52 bir aylık bebekte 3ünü nasıl kullandınız? etki etmesi için düzenli şekilde en az 10 gün kullanmanız lazım. ben sub simplex ve bio gaia kullandım. karın masajı çok önemli. biriken gazlar için günde en az 2 kez karın masajı yapın biraz rahatlar.
DilekZeynepSu52 maestro Denedim hiçbiri fayda etmedi onu demek istedim . Gazı oldukça verin demişti eczaci da. Teşekkür ederim bu arada.