Utkuu hangi mamayi kullaniyorsunuz? Bizim alerji uzmani da ilk gittigimizde bebelac in mamasini vermisti, meger icinde peyniralti suyu varmis, onu verince kakasinda kan olmustu, mamanin icindekilere bakin yine de, alerji mamasi diye geciyor ama neden peyniralti suyu koymuslar bilmiyorum, doktora tekrar gidip degistirdik mamayi bir sikinti olmadi, neocate e basladik.