Samimi bir şekilde soruyorum bilmiyorum devlete gidiyorum bebeğimin muayenesi için doktor tanımıyor bile o yüzden merak ettim bebeğim 3 ay 20 günlük 7.800 kilosu normal mi bana biraz fazla geliyor acaba bir problem olabilir mi bilmiyorum ilk bebeğim ve çevremde danışabileceğim kimsem yok