Feyzam_12 bebeklerde yetişkinler gibi değil kabız durumu ,2 günde bir yapması kabiz demek değil yani ,doktorum normal demişti mama ile olunca özellikle kabız olma ihtimali yüksek ,on gün kadar büyük tuvaletini yapmaması normal demişti ,bizim de öyle 2-3 günü buluyordu,zeytinyağını düzenli ve aynı saatlerde verin düzene girer bizim de öyleydi,her gün 1 kere de olsa yapıyor şimdi