Selma-gkt kclbtl Eğer o ise çok ilgilidir iyi bir doktordur. Benim çalıştığım hastanenin doktoruydu sonradan özel muayenehane açtı hastanenin karşısına. Bir sürü hastası vardı. Memnundular.