merve0128 Bebeğim 4 aylık diş etleri şişmiş 2 gündür çok huysuz gülüp eğlenirken bir anda ağlamaya başlıyor salyalar çok eli ağzından çıkmıyor ne verirsek ağızda ishal olmuş bugünde ateşi 37.5 lara çıkıyor sonra tekrar düşüyor
Nuraky merve0128 bizim de şişmiş çok huysuz huyu suyu değişti Allah’tan ateş yok ağız suyu içinde kehribar kolye aldım geçti
Karakayasveet05 Bizim 4aylikken başladı bu şikayetler 8ay oldu hala bekliyoz ya yine ateşi var ama bi türlü cikmadi
merve0128 Cancansmom ateş yapar diyorlar ama bilemiyorum ki doktora sormak lazım jel rahatlatır diyorlar belki jel verir
Cancansmom merve0128 ben hic jel kullanmadim, doktor tavsiye etmedi bana :( emerek rahatliyor benimki.