BetulL12 Kızım yarın tam 3 aylık. Normalde pazartesi günü kontrolümüz var o zaman 3 ay 3 günlük olcak. Ben rota aşısını yarın mı yaptırayım yoksa pazartesi kontrole gidince yaptırsam sıkıntı olur mu ki bilgisi olan varmı. Hani 3 ayı geçmemesi gerekiyor ya
Dilekdefne21 BetulL12 normalde sağlık ocağı randevu veriyor size vermedilermi bizim pazartesi yapılıcak rota virüs ve menenjit