Gecesmom edizinannesi benim oğlum uyuduğu halde zorla kaldırdılwr çpcuğumu bebek arabasını x raydan geçirmek için. Küçücüktü bide.
NrYlmzTsr dilanbartos biz insan degiliz dilan o kadar katla koy felan 😂 oglum uyuyordu her seferinde, kucagima aldim uyandi, arabayida soktum cihaza. Kimse bana ayy yazik uyandirma gecir demedi 🤣
Hazarr Birannebirogul bebekli olunca zaten cam kenarına oturtuyolar mutlaka çok daha rahat oluyo siz rahat olursanız bebişlerde rahat oluyo genelindede uyuyorlar zaten 😇
Hazarr Benimde bebeğim 10 aylık 20 günlükten berii çok fazla uçak yolculuğu yaptık her seferinde bebek arabasından çıkarttılar hemde iki kontroldede baya zor oluyo ama daha hiç geçin diyenle karşılaşmadım
Deletedmom277 KuzeyiinAnnesii koltuk seçimine tabi para veriliyor sadace Turk hava yolarında verilmiyor. Eğer pegasustan ya da onur aır’den önceden check ın yapmak isterseniz telefondan ücret alıyorlar. Ön koltuklar daha fazla ücreti arka koltuklara doğru fiyat azalıyor. Ama bileti internetten aldınız havalimanına gidip uçuş kartını aldığınızda ordan ücret ödemiyorsunuz.
renkliruya Deletedmom277 Havaalanında ücretsiz koltuk seçimi yapılabiliyor mu? Bunu bilmiyordum.. Checkini hep internetten yapıyordum.. bir dahakine uçuş kartını havaalanında alayım bari.. 😃
Deletedmom277 Deletedmom115 ayrılacağını neden her yerde belli ediyorsun . Bence bundan da hava atıyorsun 😅😅😅
NrYlmzTsr Deletedmom277 hahah. Ayricalik mi? Yahu yok su zamanda kim kimi guvenip aramadan geciriyor alla senn :))
Deletedmom115 Deletedmom277 Ah işte kocamın işinden dolayı burda da bize kıyak geçiyorlar ayy ahahaha 😂😂 Canım kocam her yere yetiyor
NrYlmzTsr Deletedmom115 eda, sakayla bile olsa cok fazla itici gelmeye basladi su soylentin, sence de oyle degil mi? :)
Janss Deletedmom115 Askeri kimlik havaalanında geçiş için kullanılmıyor ki ☺️ Öyle olsa ayakkabımı çıkarttırmazlar . Hele ki Van’ da 😌😌😌 Bana da çok acayip geldi . @dilanbartos Siz bilgi aldınız mı ? Bu konu beni inanılmaz rahatsız etti , almadıysanız ben havaalanı güvenlik şefine danışmak istedim .
renkliruya Hercai88 o zaman sorun olmaz.. İki parçada alıyorlar.. Ben yanlış anlamışım kusura bakmayın..
renkliruya KuzeyiinAnnesii pegasusta ekstra ücret alıyorlar koltuk seçimi için.. O zaman hem bebek için hemde koltuk seçimi için ekstra para ödemek gerekiyor.. Ama anadolujette zaten bilet pahalı olduğu için koltuk seçimi ücretsiz bebeğe para alıyorlar sadece.. Bizde genelde pegasusu tercih ediyoruz bilet ücreti uygun olduğu için..