nisa61 2 aylık bebegim var havada sıcak gibi artık ama sanki kısa şeyler giyerse üşür gibi düşünüyorum kafamda karıştı napmaliyim
mlsmrtgl nisa61 evin derecesine bağlı yaşadığınız ile bağlı. Ben batmanda yaşıyorum sadece zıbınla kalıyor bebeğim.
merve0128 nisa61 valla canım benim evimin içi 28 derece olduğu için sadece zıbınla gece yatarken pijama giyidiriyorum evin sıcaklığıda önemli
merve0128 nisa61 bence uzun kollu zıbın altına uzun pijama giydirin çorapsız durabilir eğer terlerse yarım kollu giydirin
Alp16 Bende şuan bursada yaşıyorum 1 zıbın üzarine uzun kollu body altınada pijama altı giydiriyorum bi geçen pazar kısa kolluyla dolaştırdım😁 havalar ısınsında kısaları giydireyim diye bekliyorum