3oda1salonmide Soruda da görüldüğü günü ıslak kek yaptım tariftekine göre az koyduğum halde aşırı şekerli oldu kurtarabilir miyim acaba tecrübeli hanımlar bir el atın bana
GoGirl 3oda1salonmide ufalayip süt ekleyip top haline getirebilirsiniz eger asiri islak bir kek degilse
duru2603 Sanmam. Ben de bi kere krem şantiyi tutturamadim onu koyulaştircam diye aşırı şekerli yaptim. Hiç yemeden attım malesef😬😬😬
3oda1salonmide GoGirl Aslında ıslaklığı baya var tekrar süt dökersem kötü olur gibi gitti güzelim kek niye böyle oldu anlamadım tarifte hem keke hem sosa 1er bardak toplamda 2 bardak diyordu ben 1 buçuk koydum ona rağmen felaket şekerli oldu
GoGirl 3oda1salonmide hindistan cevizi ekleyerek ya da findik vs cekip koyulasmasini saglayabilirsiniz 1 gun beklerse sosuda biraz ceker islakligi azalabilir malzeme arttikcada sekeri azalir
GoGirl 3oda1salonmide insallah olur genelde boyle seylerde ariya gitmesin diye yeni eklenenlerde ariya gidip daha kotu olur ama denerdim bende 🙈
3oda1salonmide GoGirl 🤣🤣🤣Çok haklısınız diğerlerinin de gitme ihtimali var ama bri olup gitmeme ihtimali de var çok teşekkür ederim sayenizde hem güldüm hem de bir umut yeşerdi