Adababy Ünide başlamıştım yaklaşık 10 sene, yaz hariç hep girdim düzenli olarak. Beyaz tenliyim normalde ama beni esmer zannediyorlarmış yakından tanımayanlar :) İlk birkaç seansla bişy olmaz zaten 5 dk, 7 dk diye yavaş yavaş arttırırsanız iyi olur, sağlığınız açısından. Bende normalde leke vb hiç olmadı ama o zamanlar aşırı bakımlıydım cidden, gece gündüz kremleri, solaryum kremleri, cilt bakımımı vs hiç aksatmıyordum. Benim kadar sık girmediği halde lekelenme egzama vb şeyler yaşayan arkadaşlarım da oldu ama. Deneme seansından sonra karar verirseniz bol dakikalı bir paket almanızı tavsiye ederim ve kremlerini de. Bronzlaşmak için düzenli girmenizi ve kar yanıgı değil, güneş yanıgı ayarında, özellikle yatay cihaza girmenizi.