Gokcenur34 öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun. sütüm biter mi diye asla düşünmeyin yumuşak ya da sert olmasıyla pek ilgisi yok. Evet bazen dolu dolu oluyor ama şunu örnek vereyim. Benim kızım 12 aylık. Günlük süt tüketiminin sizin bebeğinizden ne kadar fazla olabileceğini az çok tahmin edersiniz ama göğüslerimde hiç süt yok gibi (ilk haftalarım olsa kesin asla emmeyecek diye düşünür kendi kendime olumsuz düşüncelerimle keserdim sütü o derece yok gibi) siz onu düşünmeden emzirmeye devam edin. 2 saatte bir emsin, eğer bebeğinize bakabilecek biri varsa hemen bi şeyler atıştırıp uyuyun bol bol. Yanınıza biri hep taşısın. Helva, bisküvi, kuruyemiş, meyve vs. Her emzirmeden sonra birini yiyip bolca su için. Olumsuz konuşanları da uzaklaştırın hem yanınızdan hem zihninizden 🥰