Kızlar belki yardımcı olur diye yazmak istedim doğum paramı ptt den almak için iki defa gittim e devlette yatmış gözüküodu ama ptt de hepsi gözükmüyordu ptt de çalışan beyfendi sgk ye gitmemi söyledi oraya gittim muhasebeyle görüştüm yatırılan para iade olmuş ordan hesaba geçirdiler başınıza gelirse benim gibi ptt yi beklemeyin geri yatmıyor sgk ya başvurun direkt