mrmys bizim doktorumuz ateşi37,5 olduğunda sadece zıbınla 38 ve üzeri olduğunda sadece bez ile durduruyordu ayrıca bebeklerin ateşi çıktığı zaman elleri ve ayakları buz gibi olur çorap giydirirler genelde ellerine de ısınınca ateşi düşüyor diyorlar siz yine doktorunuza danışın tabi birde bizde ateş düşürücü veya çok yükseldiğinde fitil veriyorduk ama doktorum genelde 38 leri gördüğünde vücut sıcaklığı ile aynı sıcaklıkta su ile sıcak su değil küvetini doldurun başına asla su dökmeyin omuzlarından aşağı su dökerek duş aldırın derdi ve genelde yapınca ateşi düşerdi rabbim Şafi ismi ile şifalandırsın yavrunuzu İnşaAllah tez zaman da sağlığına kavuşsun ateşide düşsün çok geçmiş olsun