mavera95 Kızlar merhaba Ağustosun ilk haftası doğumum olacak İlk bebeğim kışın doğmuştu bu bebeğim yaza denk geldi kararsız kaldım uzun kollu Zıbın yerine kısa kollu aldım öbür tulumlarını ama uzun kol aldım hep içine kısa kol giyerse üşür mü acaba
Merve mavera95 benim kızımda 7 ağustos doğumluydu ama uzun kol giydiriyorduk 🤷♀️ İç zıbınlar kısa koldu
Kndmr mavera95 uzun kollu al ama ince olsun canım bizde 12 günlük olduk. lc wakikiden üstü uzun kol tulum zıbın yani altı pijama aldım ne çok kalın ne çok ince penye yani şapkası vardı o tarz birşey al doğum yaza geliyor ama ilk anne karnındaki o sıcak sudan çıkınca üşür annesi ☺️
pilavustutavuk mavera95 Oğlum 2 Ağustos 2019 doğumlu. O gün aman Allahım ne sicak bir gündü. Ben sıcaktan hemen dogurevermistim. Oğlum sıcaktan gözünü acamadi 1 gün boyunca. Sadece kisa kollu zibinla odada durdu. Hemsireler sürekli gelip odanın banyosunda ilik suyla bebek ferahlasin diye basini elini yüzünü yikadilar. Ogün tüm bebekler sıcaktan bayilmislar resmen 😄 Eve gelince bende eylüle kadar kısa kollu zibin giydirdim. Üstüne battaniye ortmustum uyurken
Babe mavera95 Bebekler ilk 6 ay mevsim ne olursa olsun sizden 1 kat fazla giymeliler.Kisa kolluyla usur icine 1 kat uzun kollu giydirirsiniz
mavera95 Merve çok saolun bulunduğum yerde hava kırk derece oluyor hani içine kısa kol üstüne uzun kol giydireyim diye düşünmüştüm de çok bunalır mı diye
mavera95 Kndmr kıyafetleri hep uzun kol aldım canım içine kısa kol aldım zıbın olarak uzun kolda almıştım kısa koldan biraz daha alayım dedim almayayım o zaman teşekkür ederim 🥰🥰
ayseyilmaz6161 mavera95 canım sakın o kadar kat kat giydirme biz de 40 45 derece olan bir yerde yaşıyoruz. Sadece ilk zamanlar uzun giydirdim. Evde hep kısa.kollu zıbınla duruyor. Kalın giydirnce isilik oldu çocuk😥
Kndmr mavera95 yinede sen bilirsin ama çok alma ilk doğduktan sonra havanın sıcaklığından üşümez ztn ☺️❤️
mavera95 pilavustutavuk yaaa 😅😅çok saol teşekkürler cnm bende oyle yapayım kısa kol zıbın koyarım çantaya
pilavustutavuk mavera95 hani olur ya Allah tarafından o gün yağmurlu olur. Tedbiren mevsimsel battaniye ve uzun kollu zibin koyarsin cantana ama..feci sicak oluyor Ağustos ayida
mavera95 Babe Neyse hem kısa kollu hem uzun kollu aldım 😊giydiririm öyle artık teşekkür ederim ilk bebeğim KIŞ’a denk geldi onda kalın şeyler giydirdim hep ama bu ağustosa gelince ve 40° 42° oluyor bulunduğum yerin sıcaklığını bu açıdan sormak istedim çok teşekkürler
ikizerkekannesi mavera95 yeğenim temmuz 26 da doğdu ama hep uzun kollu biraz ince tulum kullandı ablam içine kısa kollu alttan çıtçıtlı üstünede uzun kollu patikli tulum
mavera95 ikizerkekannesi Evet ben de öyle yapmayı düşündüm içine kısa kol üstüne uzun kollu teşekkür ederim😊
41esra mavera95 yaşadığınız yere bağlı tabi ama benim kızım da Ağustos doğumlu bebeklerin vücut ısısı daha düşük olduğu için ben uzun kollu giydirdim hep terleme vs olmamıştı kısa kol zıbın üstüne uzun kol olabilir
Flamingom mavera95 21 agustos doğumlu kızım nasıl gördüysen kültür oyle giyer yanı 2 ye ayrılıyor o üşür annesi diyip agustos sıcagında Yelek giydireni de gördüm. Ben kısa kol zıbınla gezdi ankarada siz nasıl gördüyseniz içinizden nasıl geliyorsa oyle yapın zaten etrafınızda her kafadan ses cıkacak ama annesi sizsiniz. ☺️