mycutebaby kehribar biz de kullanıyoruz ve hiç çıkarmıyoruz. Hem vidalı bir sistemi var hem de boncuklar arasında düğümleri var. Allah korusun, yatağında filan takılacağı bir yer de yok. 6-7 aydır kullanıyoruz bu şekilde.
Faydası oluyor mu derseniz, net birşey söyleyemem. Yararları bilimsel mi bilmiyorum 😊 bebeğim 16 aylık, 9 tane dişi var. Hafif huzursuzluk haricinde ciddi bir sıkıntımız olmadı şu ana kadar. Ateş filan da olmadı. Huzursuzluğun yoğun olduğu dönemlerde Calpol verdim. Kehribar sebebiyle mi yoksa zaten anatomik olarak bu şekilde mi zorluk yaşamadık, bilmiyorum 😊 sevimli olduğu için takıyoruz biz