Anneler merhaba son 1 haftadır bebegim geceleri uyku semesi disinda gündüzleri memeyi tutmaz oldu baya huzurluyum yapiyodu bugün saglik ocagina gittim ve kilo kaybı olduğu ogrendim ve çok üzüldüm hiçbir zaman mama karşıtı olmadım ama en azından emzirmek için elimden geleni hala yapıyorum etmediği için sütüm azaldı farkındayım bugün sma mama aldim veriyorum ve doyduğu için keyfi çok yerinde benim gibi olan anneler var ki aramızda 4 aylık bebege emzirme sonrasi kac ml mama vermeliyim elimden geldiğince emzirebildigim kadar emzirip sütüm gelene kadar sagip vermeye devam edicem bebeklerinde birden meme reddi yaşayan anneler nasıl bir yol izliyorsunuz hangi mamaları tercih ediyorsunuz. Biraz dertleşelim mi