Benim oğlumda 2 ay 10 günlük huzursuzlanmaya başladığında hesap ediyorum neredeyse 3 saat olmuş oluyor yani kendisi zaten 3 saate istiyor gece de 3-3,5 saate uyanıyor emip tekrar uyuyor. Bebeğinizi takip edin her ağlaması karnı aç olduğundan değildir. Yeni doyurduysanız ya gazdan ya bezinden ya da uykusu gelmiştir ondan ağlıyor olabilir. Eğer gündüz 2-3 saattir uyanıksa uyumak için de ağlıyor, pış pış yapıyorum uyuyor