Alpcikanne Merhaba kızlar, bir sorunum var tecrübeleri annelerden ricam acaba kucakta sallayarak uyutmayi nasıl biraktiniz , bırakaniniz var mı ?
Nisacix Alpcikanne bende kucağa alışmış bebekleri nasıl biraktirabiliriz diye merak ediyorum 😥 1 ay 20 günlük
TheBaby Alpcikanne Geceleri bende turluyorum. Ama henüz 1 aylık 4 günlük çok minik. Sarıp sarmalayınca kendini güvende hissediyor iletişimimiz daha sıcak oluyor. Göz göze bakıyoruz geziniyoruz öyle. Kıyamıyorum ben. İlerde zaten bırakacak bu şekilde uyumayı. O yüzden ben kasmıyorum. Sizde oluruna bırakın🥰
Nefhaa Alpcikanne 12 aylık kızım var yaklaşık 2aydır kucakta sallanarak uyuyor bende bıraktırmak istiyorum çok zor ya
Miniknur Bende bekleyeyim. Bi anda kucaga alisti ve gece emzirip koyardim simdi gece uyaninca evde dolaniyorum resmen :/
Alpcikanne Miniknur evet demi hem adapte oluyorlar ama bız bırakmak isteyince hemen olmuyor alıştırmak 🥺🤗
Alpcikanne Nisacix canım senin bebeğin daha çok ufak kucak ister daha çok normal üç ay a kadar hep kucak meme bu ikisi sınırsız olmalı , biz 8 buçuk aylık olduk artık kol kaldırmıyor kucakta sallamayi maalesef
Alpcikanne TheBaby sizin çok normal ilerde daha da zor oluyor maalesef büyüdükçe hareketlendikce maalesef :)
Miniknur TheBaby o zamanlar zevkli. Şimdi 8 kilo 🤣 kolum ağrıyo. Bir de pilates topunda zıplıyoruz popom acıyo😀