svgcn Küçük Çamlıca da oturuyorum. Bende netten araştırma yaptım biraz. Kindyroo Koşuyolunu düşündüm ama baya kötü yorum vardı nette. Direk sildim kafadan o yüzden. Ataşehir de kiddie n me diye bir yer var. Orayı denemeyi düşünüyorum ama tabi buradan gelecek cevaplara göre de bakacağım. Çok hareketliyiz ve bu pandemi döneminde hep evde olduğumuzdan yabancılık çekiyoruz. Umarım bir yer buluruz 🌸