BebegimiBuyuturken bebeğiniz içerken çok yorulmuyorsa ,fazla delikler açıp riske girmeyin bence ,bizde zorlanmıştık başta,daha mama nasıl hazırlanır bilmezken reflü maması zor olmuştu, ilerleyen zamanlarda ihtiyacınız azalacaktır zaten, doktorunuzdan da görüş alabilirsiniz bu durumla ilgili aklıma başka birşey gelmiyor ☺️