elifhanimm yavrukussss bend eöyle oldum bir an kafası karışıktı o yğzden mi saçmaladı dedim odaya bir anda yığıldılar vs ama herkes aynı şeyi diyor yakında söyleyecek sabret diye bende bekliyorum sabrediyorum. Bende çığlıklarını seviyorum ama doktorlar işte bazen düzenli gitmek iyi birşey değil diye düşünüyorum
yavrukussss elifhanimm doğru söylüyorsunuz bencede iyi değil halbuki her bebek bir olmaz bunu doktorlar bilmiyor heralde anlamadım🤷 Yani insanı strese sokuyorlar
eylulmin Mom0982 ayına, değer düşüklüğüne ve diğer değerlere göre olabilir. Sadece tahmin ediyorum sağlıkçı değilim 😂😂 ben de bu akşam biraz forumda aratmıştım, sizin gönderiniz de tesadüf oldu. Hep farklı farklı şekilde vermiş doktorlar.
Mom0982 eylulmin Muhtemelen öyle canım.Her gün vurulcaz beş tanesini.Çok moralim bozuk aslında ama yapacak bir şey yok 🙄
Vera1810 Mom0982 merhaba benım kızımda normal rutin kontrol da fark edildi b12 ve d vitamini asırı düşmüştü. Dr ilk önce b12 için sprey verdı işe yaramadı. İkinci olarak dodex ampul vururdu haftada bir kere 5 defa yapıldı 10/1 ve bunun sonucunda yükseldi. Ben hergun ilaçlarını düzenli kullandım bu arada kemik suyu kaynattım etkı etmıs olabılır bacaları d vitamini eksikliğinden şekil bozukluğu vardı oda gectı vitamini düzelince Allaha şükür. Hergun muhakkak bu süre zarfında tavuk köfte yedirdim şuan cok güzel yiyor alıstı. Tavsiyem tavuk köfte falan yiyorsa yedirin kemik suyu kullanın yemeklerinde gecer inşallah
Mom0982 Vera1810 Kemik suyu bugün kullandım canım her gün mutlaka vereceğim.Tavuk köfte de dursun aklımda.Demir’i de düşük çıktı aksine.Yarından sonra ilaç iğne Allah ne verdiyse başlıyoruz ins.Çok saol canım 💕💕
Vera1810 Mom0982 ocean balık yagı var ben onu kullanıyorum canım içinde bütün vitaminler var. Balıkta yedirdim bu arada yazmayı unutmuşum. Üzülme allahın izniyle gecıyor bunlar özelikle b12 ve d anne dede eksik olan vitaminler oluyor bebege de az gecıyor hamılelık te.
Mom0982 Vera1810 Ocean çok iyi bir marka zaten.D vitaminini kullanıyorum ben.Demir ilacı olarak da onu sorcam yarın eczaneye.Devletin verdiğini kullanmayı düşünmüyorum
Vera1810 Mom0982 canım benım kızımın mesala demiri hep ıyı cokta secici bir bebek tir çok sorunlu ek gıda dönemi yasadık ama kahverengi mercimek eger yiyorsa büyük ihtimalle ondan dolayı yedi sınırlı seyler var hep güzel gidiyor onu yedir bol bol
Vera1810 Mom0982 ben teşekkür ederim canım kendim ve bebegım cok yıprandı o süre zarfında birçok kan verildi hanı yardım etmek fayda lı olmak nasıp olsun yeterkı
Chngrmom minnosunannesi06 biz de dodex kullanıyoruz aynı şekilde ama iğne değil kırıp yarım ampül şeklinde içiriyorum yazık bebeğe hergün iğnenin acısını çekiyor doktorunuzla görüşün ağızdan verin bence
minnosunannesi06 Chngrmom kullandık bitti canım bizim suan tekrar düştü yazicakti ben istemedim suan ocean methyl b12 sprey başladık