Olric11 yok Allah’a şükür öyle sürekli ağlaması ama işte akşam vaktinde uyandırıyorum, o saatten sonra durmuyor, husursuz olup bir ağlayıp bir susuyor, mızmızlanıyor yani😁 ama uykusu gelsede uyutmuyorum 21:00 e kadar, sanıırm uyumak istediği için öyle yapıyor, dün kucağıma alıp hafif sallamıştım direk uyudu🤣