Bussse_ önce normal tencerede ortalama yarım saat kaynatıyorum. O suyu döküyorum. Köpüklü bi su oluyo. Sonra düdüklüde 4saat kaynatıyorum. İlikler çıkmış, ortasındelikli kemikler kalıyor :)
soğuduğunda pet bardaklara paylaştırıp derindondurucuma sıralıyorum.
ister buz küp torbasına ister buz küpüne ister bardağa… nasıl istersen öyle sakla.
ben yaptığım yemeğe çorbaya en son katıp sıcağıyla eritiyorum.