Bebeğinizin kilosu gayet iyi maşallah 🧿 bu kaygılar neden ? Benim kızım 4 aylıkken 5850 idi. Şimdi 5 aylık belki sizin şuan ki kilonuza ulaşmamıştır bile. Ayrıca ben sadece mama veriyorum siz çok şanslısınız ki emziriyorsunuz bebeğiniz sütünüz ile bu kiloya ulaşmış. Bebeğiniz sağlıklı ise kilo sizin için problem olmasın 😊