Nefeshiramm 22 günlük bebeğim var fasulye yemeği yapıyoruz kurusu gaz yapar ama tazesini bilemedim bilen varmı
Ozlemtgrlll Nefeshiramm canım ben çorba içtim nerdeyse 3 ay ama onda bile çok gazliydi ne yersen ye bence az az alışsın 3 aydan sonra geçti benimki belli bir dönem geçiyor bence
Sinemmmmm Nefeshiramm hicbirseyden kacinmadim herseyi yedim oyle alistirmayin ben sadece kuru fasulyeyi yemedm bebegim 11 aylik cok sukur hic sorun yasamadik tursuya kadar herseyi yiyip ictim
Cemreninannesi11 Nefeshiramm ilk 15 gün bende yemedim ama 20 günlük olduk herşeyden yemeye başladım çünkü ne yiyeceğimi bulanıyorum ne yicemde sütüm kaliteli olacak ki anlamdım
HaLe31 Nefeshiramm yapıyor, doğum sonrası hastaneden çıktığımda kayınvalidem yapmıştı yedim sonrasında bebeğim baya kıvranmıştı, o zamandan beri tüketmem
Esmos26 Nefeshiramm hem ne gaz yapıyor 😁 yapmaz diye yedim o gece sabah olmadı resmen ağla ağla mahvoldu yavrum