Yarın tam 4 aylık oluyoruz beni en çok zorlayan şey gece uykusunun bozulması oldu. 2 aylık olduğundan beri 3-4 saatte bir emmeye kalkardı ve gözünü bile açmazdı şimdi her saat başı artık yanıma alıyorum emerken ben uyuyorum bir de gecenin 3ünde gözler fal taşı gibi gülücük yapmaları yok mu iyice şaşırdı geceyi gündüzü 😭 kucak isteme, memede durmak istememe bizde de var ama çok şükür gaz sorunları yok denecek kadar azaldı