Merhaba güzel anneler,
Bebeğim 16 aylık. Bugün güzel bir iş teklifi aldım. Maaş anlamında bizi çok rahatlatacak bir iş. Şu an kiracıyız ve birikim yapıp ev sahibi olmak istiyoruz ama bunun için ikimizin de çalışması gerekiyor, eşim tek başına hem birikim yapıp hem de geçimimizi sağlayamaz. Bu yüzden bana yapılan teklif birikim için güzel bir fırsat.
Sorum şu ki ; kızıma çok alıştım 😢 doğum öncesi de çalışıyordum ama onu büyütmek için işten ayrıldım, doğum sonrası devam etmedim. Duygusal yönü ağır basan biriyim, şimdiden kafam karmakarışık. Bebeğimle annem ilgilenecek ama o da yaşlandı biraz. İş temposu ile bebeği büyütmek aynı anda nasıl olur bilmiyorum.
Bunu en iyi çalışan anneler anlayıp yanıtlayacağı için buradan sormak istedim.
Hepinize selamlar ♥️