Bizden 2 ay büyük arkadaşımın bebeğinde de olmuş ağzına aldıklarındandır bizimde öyle oldu geçti dedi canım ama yine takibini yaparsin sende çok yayilirsa faln dktora dersin ama tahmin ettigimiz gibi dişleri kaşındığı için her şeyi sert ağzında oynuyor büyük ihtimalle ondan