Ben kullanmaya başladım ertesi gün bebeğimin kakasında kan vardı doktoruma sordum oda Bi kaç gün ara ver ve sonra düşük doz ile tekrar vermeye başlamamı söyledi. Dediği gibi yaptım ama ne zaman kan damlası versem hep kakasında kan görmeye devam ettim bıraktım kullanmayı başka bir damlaya başlayacağız yarın aynı sonuçla karşılaşırsam tahlil yapılacak bu sefer. Birde kakasını yaparken biraz zorlanmıştı.