Kızlar 7 ayda sağlık ocağı hemogram tahlili istedimi sizden
elo 9. ayda istendi .
elo 9. ayda bakılması gerekir. Kafasına göre neden 7. ay da isteme gereği duydu acaba
elo 8.ayında yaptırdık parmağından kan aldılar hiç ağlamadı bile
elo Bugün aradılar 9. Aya gün verdiler
Janss bilginiz varmı neden herkesin bebeğini farklı aylarda istiyorlar
elo Yçnetmelik mi değişti acaba bilemedim siz hemşirenize bir sorun .
Deletedmom345 blmiyorum bende merak edttigimden soruyorum
elo Keşke onlara sorsaydınız.
elo 8.ayda gün verdiler bizede