Karnımdan göremedi yağlı olduğu için alttan bakti , bende dedim alttan bakmak sakıncalı diye , korkuyorum dedim ama değerli yüksek çıktı , bakmam lazım dış gebelik mi değil mi diye kesinlikle bakmam.lazim dedi , ilk üç ay alttan muana ediliyormuş galiba , beklemesi lazim degilmiydi , değiştirsem mi acaba doktoru sizce