Nisanannesi1 2 tane şişlik var hanımlar ağrı acı yok ama şiş meme ucu gibi çok kötü görünüyor lütfen yardım edin bitkisel çözüm var mı yada bi krem adı da olur. Şişlik yok olsun istiyorum
Kadifemsii Nisanannesi1 benimde hamilelikte çıktı şimdi bebeğim 11 aylık geçti canım eğer yenş doğum yaptıysanız biraz bekleyin bence
Yelizdemir Nisanannesi1 bende de oldu doğumdan sonra coronadan dolayı doktora gidemedim eczaneciyi tanıyordum iyi Bi basür kremi istedik proctolog diye Bi krem verdi kullandım 3 4 güne geçti cok şükür Bi daha şişlikte acı da olmadı benim ki cok ağrıda yapıyordu affedersin cam batar gibi ağrı vardı
Yelizdemir Nisanannesi1 normalde devlet karşılıyor ben recetesiz 20 liraya aldım muayene olmadığım İcin isterseniz yazıdırıp alabilirsinizde
Yelizdemir Nisanannesi1 netten bak istersen orda ne için kullanıldığı filan da yazıyor ben araştırdım da eczaneci de tanıyordu o kremi önerdi
Vuslat23 O kremın bırde fıtılı var daga etkılı cok rahatlatıyo zor bır dogum gecırdım benımde cok kotuydu oturamıyordum resmen
Vuslat23 deryaortac proctolog hem kremı hem fıtılı var ıkısını kullanıyorum doğum doktotum verdı bunları, duzenlı ıkısını kullan fıtıl bıtene kadar eger cok kotuyse her lavaboya gıttıkcede kremı hep sür ınş kısa sırede gececek
Yelizdemir Nisanannesi1 inşallah ben faydasını gördüm inşallah siz de görürsünüz günde 2 3 defa kullanıyordum ben