Cileklisakiz47 Sizde en ufak bir enfeksiyon varsa çocuğa geçer su dondurma yalatma olayını sevmiyorum 🥺
TuruncuLimon Cileklisakiz47 ilk kızıma verip sonra kendim yedim bunlonuda bende hassasım ağzımdan veya ısırılan bişeyden asla bebeğime vermem
Cileklisakiz47 TuruncuLimon anladım canım rabbim sifanizinversin ben sadece seni tenzih ederek diğer arkadaşlarımıza bı hatırlatmak istedim çok geçmiş olsun
aytiii TuruncuLimon benimkinin de 38.6yi bulmuştu diştendir diye düşündüm 3.gün de düşmeyince görürdüm enfeksiyon varmış 🤦🏿♀️ bence dişten bile olsa 39.2 çok yüksek bir doktor görse iyi olur