YaseminElif Mercimek2 Merhaba biz 7 aylık olduk 🤗 daha dün aldım tam otursun diye biraz bekledik biz civilden aldım ama markasına hiç bakmadım 🤗
Merrcimek Mercimek2 Kademeli alın benim bebeğim 6 aylık 45 derecelik açıyla oturtuyoruz. Ana kucağındaki gb
Aybukealtintas Mercimek2 4,5 aylıgız, oglum sürekli oturmak istediği için en yatık seklinde Kullanıyoruz yarı oturur pozisyon oluyor, joie multiply kullanıyoruz
Serene Mercimek2 biz çok araştırdık ama öyle çok paralar vermek de istemedik.sunny baby taffy aldık.kademeli kullanılabiliyor.gayet memnunuz fiyatına göre kalitesi ve özellikleri çok iyi.
Aybukealtintas Mercimek2 ben atıyım size link https://www.e-bebek.com/joie-multiply-mama-sandalyesi-p-joi-h1605aaflf002
TgcDvc Mercimek2 joie aldık bizde .. bilsem bu kadar para vermezdim 2 aydır kullanıyoruz sadece ek gıda yerken oturuyo onun haricinde oturtmak mümkün degıl 7 aylıgız. Zaten yürüyüncede hiç oturmayacak 🙄