Brcylkn Kızım 15 aylık 15 önce attı ilk adımını şuan yürüyor, sol ayağını dışa dönük basıyor, doktora götürdüm tahlilleri temiz çıktı, ama bir türlü düzelmiyor bariz dışa basıyor, başına gelen var mı sonradan düzeldi mi?
1lina1anne Brcylkn yani ice donuk basani gordum duz ttaban arkadasimin bebegi tabanlik aldilar onu kullaniyorlar