7 aylık bebeğim benim yanımda yatıyordu yataktan düştü nasıl düştüğünü göremedim ancak korkudan ağladı ve kucağıma aldığımda bir süre sonra sakinleşti her hangi bir şişlik morarma vs yok ve bir daha ağlamadı da bir buçuk iki saat kadar uyutmadım gece oldu bu olay ve hala bir sorun görünmüyor yine de hastaneye gitmeli miyim acaba 😔😔