Doktor tavsiyesi olmadan mamaya başlamayın çünkü mamaya başlayınca bir süre sonra kolayına geldiği için yavaşça memeyi bırakıyor bebekler. Mümkün olduğunca emzirin, mamaya çok mecbur kalmadıkça başvurmayın. Ben ilk bebeğimde mecbur kaldım, başta beni de güzel emiyordu ama birkaç aya kalmadan bıraktı emmeyi 😔 ev tartılarında hata olabilir, bir sonraki kontrolünüzde gerçekten yeterince kilo almadıysa zaten doktorunuz mama önerecektir. Bebeğin keyfi yerindeyse şimdilik mamaya ihtiyacınız yoktur bence 🤗