Tecrübeli anneler;
Oda sıcaklığı 24 derece nem 40-45 arasında. içine atlet ve ayaklı tulum içine de bir çorap giydiriyorum. Üzerinde sadece battaniye var. Uykudan uyanınca emzirdek sonra bakıyorum sırtına terlemiş ve buz gibi sırtı. Bugün battaniyesini pamuklu penye ile değiştirdim diğeri daha mı kalın geliyor diye maalesef yine aynı. Acaba ben mi yanlış yapıyorum yoksa bebeğim üşüttüğü için mi böyle.