TospikOglusum Smrenes valla kafalar çok karışık bende hala adapte olamadım yaza bugün kolsuz zıbın ve şortlu takım giydirdim sırtta dizin sltinda olanlardan ama ince kumaş valla terledi ama kollar buz gibiydi anlmdim.uyufugunda ise uzun kollu tulum giydirdim ustunede muslin örttüm
TospikOglusum Mircet bende bandirmadayim cnm bura sıcak ama serinde olabiliyo nasıl adapte olacagimi sasrdim gerçi çok çok dışarı cikmiyrz ama çıkınca saçma sapan giyiniyo korkuyrm usutucem diye🙈🙈
TospikOglusum Selinbam valla cnm ben uzun kolluylada ,kısa kolluylada ,kolsuz citcitlyda emzirdim komple terliyo benim oğlum su gibi oluyo sürekli kıyafet değişiyoz valla bıktım degistr giydir zaten nefret ediyo çıkar giyinden