yaseminoztrk Sevimersn biz damlasını kullanıyoruz günde 2 kez 10 ar damla şeklinde hiçbir damla bize bu kadar iyi gelmemişti bir nebzede olsa rahatlattı memnunuz biz
Ipekada34 Sevimersn hastanelik etti bizi o şırınga ve ilaç çok kötü bir gündü boğazında kalmış ilac koştuk hastneye kendi tükürugunu yutamiyodu hırıltı sesi vardı burnundan genzini yikadilar kaldırdım çöpe attım ilaci
Sevimersn Serayy ilk olarak bende colex olanını kullandım bu gidişimde doktor bunu verdi iyi geleceğini söyledi ama günde bir defa olduğu için damla biraz endişeliyim iyi gelecek mi diye
bgmtnk Ben de bir aydan uzun süredir düzenli olarak biogaia ile kullanıyorum. Bebeğim bu damlalar sayesinde rahatladı ☺️
yaseminoztrk Sevimersn yani doktorum söylemedi ben kullandıktan sonra söyledim biogai ile birlikte kullandığımı ve bu şekilde kullandığımı oda onayladı. Zaten günde 20 damla 2 ye bölünebiliyor. İlk seferde 20 damlayı da zaten nasıl içsin yarısını çıkarıyor 🤷♀️
bgmtnk Nisacix YouTube da Sevim Kuruçay Çam’ın gaz masajı var ben her uyandığında emzirmeden önce o masajı yapıyordum. Masaj da etkili oluyor güzel rahatlatıyor