Demirr Bugün aşı olduk atesşi 38,2 oldu calpol verdim. Huzursuz oldu asla uyumuyo.kac gün sürer acaba.yaptıran varmı? İki bacagından yapıldı
Shebnem Demirr biz de ikisini yaptırdık ateş yapmamıştı belki duş aldırsanız ve bacaga soguk uygulama yapsanız rahatlayabilir. Sizde sakinliğinizi korumaya çalışın zor ama belki sizden de etkilenir bizde öyle oluyor stresim acayip yansıyor
Eylulaydin Demirr bende yaptırmak istiyorum ama ne kadara yaptirdin canim sanırım devlet karşılamiyor😊😊