Mom356 Şimdi hastane çantamı hazırlıyorumda bebek ilk doğunda bunları ebeye vericem giydirmesi için eksiğim var mı acaba yada benım unuttuğum 😶
Betulkurtgluuuu Mom356 canim brnce atlet zibin vermelisin cok asiri sicak olur iki katla cok fazla olur
Splash-Splash-Love Mom356 Yeni doğan bebekler üşür ne kadar hava sıcak olsa da. Bence iyi bunlar bir de yenidoğan bez koydun mu tamamdır.🌺🌺 Sağlıkla gelsin Mom356
bir_pasa_annesi Mom356 cano sadece bir atlet birde gs li takımı ver ben bile mart ayında sadfee onu verdim yeterli dediler ince battaniye de var zaten birde bez ver yeter
Betulkurtgluuuu Mom356 kesinlikle ve erkek cocugu cok sicagi sevmez isilikoluyirlar hemen emerken de terliyorlar battaniyeyede saracaklar cunku
89Kbr Kalın değil mi onlar ? Bi de battaniye örtülecek. İnce yazlık olanlardan temin edebilirsin imkan yoksa bari bi takımı ver..
89Kbr Mom356 yavrum oda sıcaklığı ideal ısıda olması gerekir aslında kontrole falan gideceksen bu aralarda öğren içinde soru kalmasın😍
Minikpandailay Mom356 Sağlıcakla gelsin inşallah 😍 bez Dr koy canım baska eksik gözükmüyor. Ne zaman geliyor belli mi 😊
Mom356 Betulkurtgluuuu bu battaniyeyi sadece ilk doğdu gibi koysunlar diye verdim kirleniyor başka penye battaniye aldım
Si_se_ta_be Mom356 Sadece hemşireye vermek için mi yoksa hastane çantasında bebek için bulunduracaklarin mı bunlar? Eğer hastane çantası için ise az ve bebek bezi falan da koy. Erken değil mi ya ben daha kıyafetlerini yıkamadim bile
Mom356 Si_se_ta_be sadece hemşireye vericem bunları canım diğerlerini çantaya koydum bez alıcam bizimki aceleci ya 2 hafta sonra aramızda🙏🏻