Hanımlar 5 buçuk aylık bebeğim emziriyorum mama takviyesi yapıyorum 1 haftaya kadar hep 60 cc verdim bir gundebir defa ama 1 haftadır 3 4 defa 90 cc ve 60 cc mama veriyorum beni emmek istemiyor zorla emziriyorum yıldım sizce ne yapmalıyım? Ek gıdaya önümüzdeki ay baslayacagimizi söyledi doktorumuz ben ufaktan başlıyim manayı azaltayim diyorum ama ya bebeğime zararlı olursa diye korkuyorum öneride bulunur musunuz