3 gündür hiç uyumadim. Ne yapmalıyım bilmiyorum daha. Güzelce karnını doyurup yatırıyorum sıçrayarak uyanıyor. Aşı olduk 3 gün oldu. Ne zaman gececek bu zamanlar ? Sürekli ağlıyor artık dayanamıyorum basım çatlıyor. Hiç mi uyumaz bir çocuk. 5 dakika kesintisiz uyumuyor. Uyuyor beş dakka geçmeden sıçrayıp uyanıyor ve ağlıyor napicam bilmiyorum yorgunluktan agrilarimdan enerjim de kalmadı.