Ayeee Okudum yorumlarinizi da muhtemelen 40 i çıkınca çıkar diyolardir. Eskiler öyle söylüyor genelde. Siz kendinizi nasıl iyi hissedecekseniz öyle yapın. Benimki doğduğunda 22 Mart’ti o dönem hava bir anda çok soğudu ben mecburen cikaramamistim ama şuan hava gayet iyi. Uygun giydirin bişey olmaz