Selinsu1 benim kocamda 1,5 yaşında öğrenmiş 🤪 kaynanalar anaysa biz neyiz diyorum bazen 😂😂
bi kaç söyledi böyle kendini ifade edemeyen çocuk çişini nasıl söylesin dedim sustu bi süredir bu konu açılmıyor ama bende konuşmalarımızda bezinden rahatsız değil öğrenmez bu yaz diyorum öğrensin diye bişey demiyor artık 😂