GiybetReis Tugbaaa32 3,5 aylık. Gece uyku arası 50lik içip uyuya kalıyor. Gün içinde naptığı belli değil. 120 yapsam 60 içer 90 yapsam 120lik ister . Şaştım bende😅
GiybetReis Duruaslan01 yese bende vereyim. Bizim kız sık ve az yiyor 🤦🏼♀️ Keşke bi kere de yese 4 saat acıkmaz belki. 🤷🏼♀️
GiybetReis Aydenizerdogmus mama heba oluyo diye çok üzülüyorum. Bende kalan mamayla kendime öğün yapcam böyle giderse😂